úterý 10. června 2014

Jak to vše začalo...

Jak to všechno začalo?
Jednoduše. Nebo vlastně možná i složitě. Vždycky jsem si přála se do Ameriky dostat na delší čas, půl rok nebo rok. Usilovala jsem o rok na střední, ale díky rodinným situacím se nikdy nedalo našetřit tolik peněz, abych mohla strávit rok na americké střední škole.
Rok se s rokem sešel a já jsem odmaturovala na ekonomce a dál jsem se rozhodla jít na obor Politologie na Západočeské univerzitě v Plzni, druhý obor Mezinárodní vztahy. I když jsem se snažila ze všech sil, na MV-BAS mi nebylo přáno a dostala jsem se na politologii... když jsem tenkrát čekala na Den D a na výsledky příjmaček, hledala jsem si detaily ohledně aupair programu v Anglii a USA. Pro uklidnění skvělé rozptýlení. Už tenkrát jsem začala trošku litovat, že jsem se nakonec nerozhodla místo VŠ jít do něčeho takového a strávit v zahraničí rok, dva a pak pokračovat na VŠ.
Nicméně osud tomu chtěl a já jsem se dostala na VŠ, prázdniny strávila cvičením užíváním a prací, dala jsem se zpět dohromady s přítelem a v září nastoupila na VŠ. Pracovala jsem v obchodě Orsay na úvazek 30/hod týdně, což při naší otevírací době znamenalo 3x12hod směna. Zůstaly mi tedy 4 dny v týdnu na školu. Nějak se to zvládat dalo.
Po prvním měsíci, pamatuju si to přesně, 28.10 v úterý jsem zaspala další nezajímavou přednášku a ta škola mě totálně vyčerpávala. Chování profesorů a doktorandů. První seminární práci na 10 stran jsem měla odevzdat za 14 dní od nástupu do školy, na téma, které jsem nikdy neslyšela a nikdy neviděla. Když jsem se sekla, tak nezájem. Obor celkově "veledůležitý", samý dějepis a žádné jazyky. Jelikož jsem si tak nějak utřídila, že vlastně ekonomika je obor, který mě baví a hlavně jsem zjistila, že využití zmiňované politologie je nula nic, rozhodla jsem se se školou seknout.
A tak přišlo rozhodování, jak dál a co dál, jestli podat přihlášku na jinou VŠ a nějak to tady doklepat, pracovat a pak jít jinam...  a tak jsem se probudila a prostě jsem věděla, že si chci splnit sen a procestovat USA, strávit tam rok života a vrátit se pak studovat a nebo kam mě vítr zavane.
A tak začala dlouhá cesta....

Žádné komentáře:

Okomentovat